Več časa namenjeno anticepilski agendi kot spodbujanju cepljenja in spoštovanju ukrepov

Večina časa je bilo v Dnevniku RTVSLO in 24ur POP TV namenjeno promociji anticepilskih izjav, ki so bili uperjeni proti ukrepom za preprečitev širjenja okužb s COVID-19.

Kot je razvidno iz spodnjega grafa, podatki kažejo, da je bilo v tednih pred novembrom večina medijskega časa namenjenega anticepilski propagandi in nasprotovanju covid ukrepom. V tednu od 15. do 30. septembra sta obe medijski hiši namenili 38 minut (RTV Slovenija) oziroma 70 minut (POP TV) v prid protestom oziroma nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom.

Preberite še:

Janša na preiskovalni komisiji

Želite biti redno obveščeni o novostih? Všečkajte FB stran:

Minister Poklukar pomaga na intenzivnem oddelku, člani SD pa pozivajo na…

Med pridržanimi zdravniki tudi Ptujčan

 

MR