Za večjo prepoznavnost turistične destinacije Jeruzalem

V okviru občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž poteka projekt delavnic, katerih namen je promocija in zagon turistične destinacije Jeruzalem.

Foto: ormoz.si
Ormoški zavod za turizem, kulturo in šport ter občine Ormož, Sv. Tomaž in Središče ob Dravi so v okviru dveh projektov Lokalne akcijske skupine (LAS) Ormož pripravile program razvoja in promocije turizma.

Največja novost koncepta je, da so se namesto dosedanjega promocijskega slogana Ormož, sonce Prlekije odločili, da bo za skupni nastop območja bolje služilo ime destinacije Jeruzalem – Slovenija. V ta namen so pripravili kar 44 delavnic, ključnih pet pa bo potekalo med 29. avgustom in 4. decembrom letos. Prva delavnica bo to sredo, 29. avgusta v Mladinskem centru Ormož, med 10. in 13. uro.

Tudi o dodatnih doživetjih v turistični destinaciji Jeruzalem

Udeleženci delavnic bodo spoznavali prepoznavno kulinarično ponudbo gostinskih obratov v Turistični destinaciji Jeruzalem, predstavili prleško kulinariko in vizijo razvoja gostinske prehrambene ponudbe. Med 13. do 16. uro bo potekal posvet na temo, kaj lahko vinarji, gostinci, rokodelci, kmetje in drugi ponudijo ob osnovni ponudbi in kdaj. Med 16. in 19. uro pa bodo govorili še o tem, kakšna dodatna doživetja lahko ponudijo v turistični destinaciji Jeruzalem na področjih naravne in kulturne dediščine.

Foto: ormoz.si

V turizmu dodajajo sodobne ponudbe

Na Ormoškem so se na dosedanjih srečanjih delovnih skupin že poenotili v imenu destinacija Jeruzalem Slovenija, pod katero naj bi se predstavljali predstavniki tako javnega kot zasebnega sektorja. Kot je letos poleti na novinarski konferenci povedala Karmen Štumberger, vodja oddelka za gospodarske dejavnosti na občini Ormož, naj bi s tem novim imenom destinacije pridobili tudi širšo prepoznavnost. Osnovni namen projektov je ozavestiti potrebo po skupnem nastopu vseh ponudnikov, ki bi poleg namestitvene kapacitete, kulinarične ter vinske ponudbe, ponudili tudi dobre zgodbe, vezane na značilnosti krajev in ljudi, ob tem pa bi dodali še nekaj sodobnih ponudb, kot so postajališča za avtodome, glamping namestitve in welnes centri, je še dodala Karmen Štumberger.
S projektom, ki temelji na načrtu razvoja gospodarstva in dviga kakovosti življenja na območju LAS Ormož, bodo poskušali preseči tudi nepovezanost turistične ponudbe oziroma ponudnikov. Županu občine Središče ob Dravi Juriju Borku se zdi ključno povezovanje v skupnem programu turistične ponudbe in v tej smeri želijo prepričati tudi svoje občane.
Foto: ormoz.si