Sprejem za turistične ponudnike – znane obraze Ptuja

Župan MO Ptuj Miran Senčar je danes v mestni hiši sprejel ponudnike v starem mestnem jedru, ki so s svojim obrazom zaznamovali promocijsko kampanjo #pridivmesto.

Zavod za turizem Ptuj je kampanjo začel lani poleti in z njo je staro mestno jedro Ptuja vstopilo v novo obdobje trženja unikatne in butične ponudbe. Znani ptujski obrazi – kreativni ponudniki so dobili prostor na plakatnih mestih na različnih lokacijah Ptuja in tako vabili domačine ter obiskovalce v središče mesta.

Del unikatne in butične ponudbo ter srednjeveške kulise

»S svojo identiteto ste izrazili podporo mestu, v katerem živite in ustvarjate. Prepričan sem, da ste bili opaženi ter v someščanih spodbudili razmišljanje, da je staro mestno jedro s svojo unikatno in butično ponudbo ter srednjeveško kuliso lahko drugačna priložnost za nakupovalno doživetje in obisk mesta,« je povedal ptujski župan.

Sprejem ponudnikov v starem mestnem jedru, ki so s svojim obrazom zaznamovali promocijsko kampanjo #pridivmesto. Foto: MO Ptuj

Prisotni na današnjem sprejemu so izkoristili priložnost za izmenjavo novih idej, kako razvijati ponudbo naprej. Vodstvo občine je izrazilo posluh zanje in poudarilo pomen sodelovanja za skupni cilj – privlačna ponudba za občane in turiste, katerih število se iz leta v leto povečuje. Župan se jim je zahvalil za sodelovanje v kampanji in jih spodbudil, da svoje poslanstvo opravljajo še naprej.

V promocijski kampanji znani obrazi, ustvarjalni Ptujčani z izbrano ponudbo

Spomnimo, da je Zavod za turizem Ptuj sredi lanskega avgusta pričel novo promocijsko kampanjo #pridivmesto, cilj akcije pa je bil približati butično ponudbo širšemu krogu prebivalcev in obiskovalcev. Obrazi prvega dela kampanje, s katero je zavod povezal ponudnike v starem mestnem jedru, so bili ustvarjalni Ptujčani – vizualna umetnica Stanka Vauda Benčevič, konservator Zoran Trop, čevljar Pavle Ilić, frizer in umetnik Aleksander Fenos, kuharski mojster Vlado Pignar in lastnica butika Andreja Belšak.

Decembrska kampanja Zavoda za turizem Ptuj, Ptuj smo ljudje #pridivmesto, pa je obiskovalce nagovarjala k prazničnemu obisku starega mestnega jedra v prazničnih decembrskih dneh.

Takratni obrazi kampanje pa so bili priznana ptujska gostinka Mira Korošec, priljubljena pravljičarka Liljana Klemenčič, modna kreatorka Sabina Hameršak, oblikovalec unikatnega lesenega nakita Srečko Molk, otroški animator Matjaž Kekec in gostinec Bojan Svenšek.
»Zame je bila to odlična izkušnja, dobra promocija in vesel sem, da se bil v družbi najboljših. Menim, da so izbrali prave ponudnike v starem mestnem jedru, ki se bomo še naprej trudili, bogatili ponudbo za domačine in turiste, ki prihajajo v naše mesto,« je po današnjem sprejemu dejal Bojan Svenšek, Gostišče pri Tonetu.
TM, foto: MO Ptuj, Zavod za turizem