Ptujska realnost: investicije v infrastrukturo brez učinka na prometno varnost

Kljub številnim napovedanim investicijam v cestno infrastrukturo Mestne občine Ptuj, se prometna varnost na njenem območju v prvih petih mesecih letošnjega leta ni izboljšala – nasprotno, poslabšala se je, poroča Net TV. Čeprav je bilo prometnih nesreč absolutno manj kot lani, so bile njihove posledice letos hujše – ena se je končala s smrtnim izidom, pet z hudimi poškodbami, 26 pa z lažjimi.

Na 6. redni seji Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu MO Ptuj je pomočnik načelnika Policijske postaje Ptuj Denis Hercog izpostavil prisotnost alkohola kot ključen dejavnik tveganja. Delež alkoholiziranih povzročiteljev nesreč v občini znaša 6,7 odstotka, kar je sicer nižje od povprečja Policijske uprave Maribor, a še vedno zaskrbljujoče. Posebno ranljivi so postali pešci, kolesarji, motoristi, mopedisti in vozniki električnih skirojev, ki so pogosteje udeleženi v nesrečah.

Te številke pomenijo neposredno kritiko lokalne oblasti pod vodstvom županje Nuške Gajšek, ki sicer javno poudarja milijonske investicije v obnovo cest. A kot kažejo dejstva, te naložbe ne dosegajo enega ključnih ciljev – večje varnosti v prometu. Tragična nesreča s smrtnim izidom konec maja v Spuhlji je dokončno porušila letošnji cilj ‘Vizije nič’, ki si prizadeva za ničelno število smrtnih žrtev na cestah.

To razkrivanje neusklajenosti med infrastrukturnimi obljubami in dejanskim stanjem na terenu je še en dokaz, da so projekti pod sedanjo oblastjo pogosto neučinkoviti in slabo strateško vodeni. Medtem ko Mestna občina Ptuj s papirnatimi načrti ustvarja vtis napredka, prebivalci še vedno ostajajo izpostavljeni nevarnostim na cestah.

MR