Perutnina Ptuj se širi na trg brezmesnih živil z inovativnimi izdelki

Perutnina Ptuj, priznano podjetje na področju perutninskih izdelkov, se zdaj usmerja tudi na trg brezmesnih živil z uvajanjem izdelkov na osnovi grahovih beljakovin. V sklopu svoje nove serije proizvodov Poli green so razvili več izdelkov, namenjenih tistim, ki iščejo kakovostne alternativne vire beljakovin, je povedal David Visenjak, direktor trženja v ptujski skupini.

 

Visenjak je poudaril, da se skoraj petina Evropejcev šteje za fleksitarijance, to je tiste, ki uživajo meso le občasno. Mlajše demografske skupine so najbolj odprte za spremembo prehrane, zato Perutnina Ptuj z novimi izdelki cilja predvsem na trajnost in zdrav življenjski slog.

Trenutna linija Poli green vključuje tri izdelke: klobaso in narezek, ki ju proizvajajo v svojem obratu v Zalogu, ter zamrznjeno pico, ki jo proizvajajo v sodelovanju z italijanskim proizvajalcem pic. Novi izdelki so trenutno na voljo le na slovenskem trgu, vendar načrtujejo širitev na Hrvaško in druge trge Evropske unije.

Začetna proizvodnja obsega eno tono na teden, čeprav so izdelki na trgovskih policah šele dva tedna. Tržne raziskave in analize kažejo, da takšni prehranski izdelki predstavljajo približno triodstotni tržni delež.

Pri razvoju novih izdelkov je vodja razvoja v skupini, Florijan Cajzek, pojasnil, da niso želeli ustvariti zgolj običajnega rastlinskega mesnega nadomestka, temveč so si zastavili cilj razviti visokokakovosten izdelek z ugodno hranilno sestavo. Kot alternativo sojinim beljakovinam so izbrali grahove beljakovine, ki so nealergen, visokokakovosten vir beljakovin, vsebujejo vse esencialne aminokisline in omogočajo razvoj ustrezne teksture ciljnega izdelka.

Perutnina Ptuj namerava s svojo znamko Poli še naprej biti vodilna blagovna znamka v jugovzhodni Evropi, hkrati pa utrditi svojo pozicijo na razvitih zahodnoevropskih trgih. V zadnjih šestih letih so podvojili vrednostno prodajo, pri čemer so ključno vlogo odigrali inovativni izdelki in učinkovite tržne strategije. Po besedah direktorja strateškega marketinga Slavka Ficka, se v prihodnosti nameravajo osredotočiti na širitev svoje ponudbe in razvoj novih izdelkov, ki bodo zadovoljili potrebe vedno bolj ozaveščenih potrošnikov.

Njihovi načrti za prihodnost vključujejo razvoj dodatnih izdelkov na osnovi grahovih beljakovin ter razširitev obstoječe serije Poli green. Poleg tega nameravajo povečati svojo prisotnost na trgih, kjer so že prisotni, in raziskati možnosti širitve na nove trge zunaj Evropske unije.

Podjetje prav tako načrtuje povečanje svoje proizvodne zmogljivosti in širjenje sodelovanja z različnimi proizvajalci, ki se ukvarjajo z brezmesnimi izdelki, da bi tako zagotovili raznoliko in kakovostno ponudbo za svoje stranke. S tem bodo lahko zadovoljili potrebe vse večjega števila ljudi, ki se odločajo za fleksitarijanski, vegetarijanski ali veganski način prehranjevanja.

Perutnina Ptuj se zaveda pomembnosti trajnosti in zdravega življenjskega sloga, zato namerava svoje proizvodne procese še naprej izboljševati in okolju prijazne prakse vključevati v vse vidike svojega poslovanja. To vključuje zmanjšanje porabe energije, zmanjšanje ogljičnega odtisa, skrb za dobro počutje živali in spodbujanje trajnostne kmetijske proizvodnje.

S širitvijo na trg brezmesnih živil bo Perutnina Ptuj še naprej gradila na svoji dolgoletni zgodovini uspeha in se prilagajala spreminjajočim se potrebam potrošnikov. Zavedajoč se pomembnosti inovacij in odzivnosti na trgu, bodo še naprej razvijali kakovostne izdelke, ki bodo navdušili tako ljubitelje mesa kot tiste, ki iščejo brezmesne alternative.

Vir: net-tv.si

MR