Turistični boni in novi potovalni standardi slovenskega turizma
Slovenski turizem se po epidemiji in popolni zaustavitvi globalnega turističnega trga znova postavlja na noge. Na poletno sezono je dobro pripravljen in v velikem pričakovanju učinka najodmevnejše novosti v našem turizmu v zadnjih letih, to so turistični boni. Turistom, ki bodo letos posebej pozorni na to, kako bodo turistični ponudniki zagotavljali visoke zdravstvene in higienske standarde, bo v pomoč nova znamka slovenskega turizma Green&Safe.
Turizma ni brez turistov
Kot je na današnji novinarski konferenci povedal minister Zdravko Počivalšek, je veliko vprašanje, kdaj bo turizem spet tak, kot se ga spomnimo pred letošnjim marcem. Slovenija je turizmu že namenila obsežen nabor finančnih ukrepov, ki so usmerjeni predvsem v ohranjanje likvidnosti podjetij in delovnih mest, a to ne bo zadoščalo. »Turizma ni brez turistov«, je še dodal minister in pojasnil ključni razlog za uvedbo najodmevnejšega ukrepa za spodbudo turizmu, to so turistični boni.
Pol milijarde do konca leta
Turistični bon je nov koncept državne pomoči za gospodarstvo.
“To ni subvencija za to, da preživiš krizno obdobje čakajoč na boljše čase. To je spodbuda, da v krizi delaš, četudi na manjših obratih,” je dodal minister Počivalšek.
Minister je prepričan, da se nam bo ta koncept državne pomoči obrestoval in računa, da se bo zaradi bona »v slovenskem turizmu do konca leta obrnilo skoraj pol milijarde sredstev«. Toliko namreč znaša skupaj vrednost tega ukrepa in pa multiplikativnost njegovih učinkov. Po ministrovih besedah bodo imeli mnogi turistični ponudniki zaradi bona več dela, kar je tudi končni cilj tega ukrepa.
Slovenija kot varna, trajnostna in odgovorna destinacije
Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) je izpostavila, da se turizem nahaja v transformaciji na poti do nove normalnosti, ki za slovenski turizem pomeni priložnost za dodatno krepitev pozicije Slovenije kot varne, trajnostne in odgovorne destinacije.
“V slovenskem turizmu ravnamo odgovorno, varno in trajnostno. To poslanstvo in zavezo z odgovornimi potovalnimi standardi slovenskega turizma komuniciramo z znakom GREEN&SAVE ter priročnikom, ki smo ga na Slovenski turistični organizaciji pripravili v sodelovanju MGRT, TGZS in NIJZ. Priročnik je v podporo turističnim podjetjem in destinacijam pri uvajanju varnostnih standardov, trajnostnega ravnanja in komuniciranju naše dežele kot trajnostne in varne destinacije ter v pomoč turistom pri zagotavljanju njihove varnosti in razumevanju prednosti, ki jih nudi Slovenija kot turistična destinacija. Vesela sem, da je Slovenija včeraj kot ena prvih držav na svetu pridobila tudi možnost uporabe znaka Safe Travels (varna potovanja) WTTC. S tem je WTTC prepoznal prizadevanja in skrb Slovenije za varno potovalno izkušnjo turistov v naši državi ter podprl vzpostavljene zdravstvene in higienske standarde vključene pod znakom in komunikacijsko platformo Green&Safe”, je povedala Pakova.
Slovenija kot gastronomska destinacija
STO krepi tudi aktivnosti in komunikacijo na tujih, predvsem bližnjih trgih. Pomembni koraki na področju povečanja prepoznavnosti Slovenije kot trajnostne gastronomske destinacije je narejen z današnjim lansiranjem portala tasteslovenia.si, čez natanko teden dni pa bo Slovenija dobila dolgo pričakovani Michelinov vodnik, ki za slovensko gastronomijo pomeni izjemen uspeh. Mag. Pak je predstavila rezultate vseslovenske komunikacijske kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija za vzpodbujanje domačih gostov k počitnikovanju doma, ki beleži odlične odzive strokovne in splošne javnosti, pridružuje pa se ji tudi vse več medijev.
Preberite še:
Vse in končne informacije o BONIH! |
Želite biti redno obveščeni o novostih v vaši občini? Všečkajte FB stran: |
Odgovori na vsa vprašanja glede BONOV |
|
Praktični primeri rabe BONOV |
MR