Na spletnem portalu bbc.com so sporočili, da je Facebook je spremenil ime podjetja v Meta, kot del velikega preoblikovanja blagovne znamke.
Družba je dejala, da bi bolje “zaobjela” to, kar počne, saj širi svoj doseg izven družbenih medijev na področja, kot je navidezna resničnost (VR).
Novo korporativno ime Facebooka je Meta, je v četrtek objavil izvršni direktor Mark Zuckerberg, v očitnem prizadevanju, da bi javno podobo podjetja preoblikovali iz pokvarjenega družbenega omrežja v tehnološkega inovatorja, osredotočenega na gradnjo naslednje generacije spletnih interakcij, znanih kot “metaverse”.
“I am proud to announce that, starting today, our company is now Meta.”
— CEO Mark Zuckerberg announces Facebook’s new name. pic.twitter.com/6YYaEKcufj
— The Recount (@therecount) October 28, 2021
Aplikacija Facebook, ki jo uporablja skoraj 3 milijarde ljudi po vsem svetu, bo ohranila svoje ime. Toda na konferenci o virtualni resničnosti Connect v podjetju je Zuckerberg dejal, da je čas, da prenovimo identiteto korporacije, da bo odražala njene širše ambicije.
“Čas je, da sprejmemo novo blagovno znamko podjetja, ki bo vključevala vse, kar počnemo,” je dejal. “Od zdaj naprej bomo najprej metaverse, ne Facebook.”
Sprememba ne velja za posamezne platforme, kot so Facebook, Instagram in Whatsapp, temveč le za matično podjetje, ki jih ima v lasti.
Leta 2015 je Google prestrukturiral svoje podjetje in imenoval svoje matično podjetje Alphabet, vendar se ime ni prijelo.
‘Odraža, kdo smo’
Šef Facebooka Mark Zuckerberg je napovedal novo ime, ko je razkril načrte za izgradnjo “metaverse” – spletnega sveta, kjer se lahko ljudje igrajo, delajo in komunicirajo v virtualnem okolju, pogosto z uporabo slušalk VR.
Dejal je, da obstoječa blagovna znamka “ne more predstavljati vsega, kar počnemo danes, kaj šele v prihodnosti”, in se mora spremeniti.
“Zdaj gledamo na naše poslovanje in poročamo o njih kot dveh različnih segmentih, enega za našo družino aplikacij in enega za naše delo na prihodnjih platformah.
“In kot del tega je čas, da sprejmemo novo blagovno znamko podjetja, ki bo zajemala vse, kar počnemo, odražala, kdo smo in kaj upamo zgraditi.”
Družba je v četrtek na svojem sedežu v Menlo Parku v Kaliforniji predstavila tudi nov znak, ki je svoj logotip Like s palcem navzgor nadomestil z modro neskončno obliko.
Zuckerberg je dejal, da novo ime odraža, da uporabnikom sčasoma ne bo treba uporabljati Facebooka za uporabo drugih storitev podjetja.