“Ali bo Slovenija še naprej suverena država in pod vodenjem Vlade RS s strani Janeza Janše slišana in upoštevana znotraj EU in Nata ali pa bo pod Tanjo Fajon in stranko SD postala ruski “proxy”. Drži! Odločitev je jasna!” se je na negativno predvolilno kampanjo bivše KPS odzval državni sekretar za nacionalno varnost Žan Mahnič.
Socialni demokrati so pričeli s predvolilno kampanjo s plakati po Sloveniji, na katerih sta premier Janez Janša in Tanja Fajon. Enega želijo prikazati v negativni luči, s črnino, svojo voditeljico Tanjo Fajon kot rešiteljico sveta. Čeprav za Janšo trdijo, da vojno v Ukrajini izkorišča v politične namene in želi zakuhati vojno, pa so na ta vlak stopili v levici, z mirovništvom, za katerega smo že večkrat dokazali, da je za državo poguben in da z razmišljanjem Tanje Fajon nikoli ne bi dosegli samostojne države. Pri tem so v SD za Janšo celo uporabili nek citat, kjer opozarja na nevarnost trenutnih razmer v svetu. Je s tem kaj narobe? Bi moral saditi rožice med vojno v Ukrajini? Kot kaže gre še za eno ponesrečeno potezo Socialnih demokratov, saj so Janši pravzaprav naredili reklamo, sebi pa škodo.
SD-ju teče voda v grlo
Za psihološko razlago predvolilnega plakata SD smo poprosili strokovnjaka za komunikacijo Edvarda Kadiča, ta je pojasnil: “Negativne kampanje so namenjene kratkoročnim učinkom, kar pomeni, da SD-ju teče voda v grlo. In to je ves njihov namen.” Negativne kampanje so namenjene hitremu pridobivanju točk. V SD-ju se po mnenju Kadiča naslanjajo na antijanša sentiment, kar ocenjuje za nič posebej konkretnega.
“Demonizacija premierja Janeza Janše je dosegla svojo kulminacijo. Ocenili so, da so dolgoletna prizadevanja na točki, kjer morajo to kapitalizirati. Ne nazadnje so ravno oni bili veliki vlagatelji v negativno kampanjo proti Janši in to sedaj samo izkoriščajo. Gre za kapitalizacijo njihovih večletnih prizadevanj,” meni Edvard Kadič.