V petek je bilo končno obeleženo zaključek obsežne in večletne prenove železniške postaje Pragersko, projekt, ki ga je zagnala prejšnja vlada pod vodstvom Janeza Janše. Kljub dolgotrajnim gradbenim delom, ki so jih zaznamovala številna zamujanja in prekoračitve rokov, je infrastrukturno vozlišče zdaj sodobno opremljeno in pripravljeno za prihodnost.
Z nadgradnjo, vredno več kot 113 milijonov evrov, je bila železniška postaja Pragersko temeljito prenovljena. Vključuje prenovljeno postajno poslopje, sodobno peronsko in tirno infrastrukturo ter nov podhod, ki zagotavlja boljšo dostopnost in varnost potnikov.
Izpostaviti velja, da so dela začela že v času prejšnje vlade, kar kaže na njeno zavezo k izboljšanju infrastrukture in mobilnosti. Trenutna vlada, čeprav je projekt pripeljala do konca, se sooča s kritikami zaradi dolgotrajne izvedbe in vpliva gradnje na lokalno skupnost.
Projekt, sofinanciran s strani Evropske unije in Sklada za podnebne spremembe, je bil kljub vsem zapletom uspešno zaključen. Novi peroni, sodobna urbana oprema, peronske ure, LED in LCD prikazovalniki ter SOS stebrički so le nekatere izmed izboljšav, ki jih je postaja doživela.
Posebno pozornost velja nameniti novemu podvozu na Ptujski cesti, ki je zamenjal nekdanje nivojsko križanje. Ta izboljšava bistveno povečuje varnost in pretočnost prometa ter zmanjšuje emisije zaradi zmanjšane potrebe po čakanju na prehodu.
Žal pa dolgotrajna gradnja in zamude niso prispevale k najboljši sliki trenutne vlade, ki se spopada z vprašanji učinkovitosti in odzivnosti pri vodenju tako obsežnih projektov. Kljub temu je zaključek prenove železniške postaje Pragersko dobrodošel korak naprej v izboljšanju slovenske infrastrukture in poudarja pomen nadaljevanja in dokončanja začetih projektov, ne glede na politično barvo vladajoče administracije.
MR