“The Sunset Momentum” na Ptuju

V The Legend Pubu na Ptuju so včeraj pripravili novinarsko konferenco poimenovano “Kava z novinarji” ob 1. javni predstavitvi The Guerilla Experimenta 02, katerega del je tudi 2-dnevno doživetje “The Sunset Momentum”.

The Guerrilla Experiment 02 je učni eksperiment, kjer “tradicionalni” event management postopek zamenja inovativna metoda dela, ki v ospredje postavlja izkušnjo obiskovalca, trajnostni turizem, digitalne medije ter miselnost “misli globalno, ustvarjaj lokalno”.
Društvo CET platforma je uspešno predstavilo koncept The Guerrilla Experimenta 02, katerega del je tudi edinstveno 2-dnevno doživetje “The Sunset Momentum”. Alen Krajnc, vodja odnosov z javnostmi in kreativnega komuniciranja je na tiskovni konferenci povedal:
“Pri produkciji The Guerilla Experimenta 02. ne gre za format klasičnega festivala, temveč za edukacijski eksperiment, kjer v ospredje postavljamo izkušnjo obiskovalca po principu “Poglej. Prisluhni. Okusi. Občuti.” Fokus je torej na prepletu znanj ter bogati izmenjavi izkušenj, ki jih omogoča mednarodna ekipa, v sestavi: Andreja Belšak (SLO), Timi Plečko (SLO), Špela Težak (SLO), Alen Krajnc (SLO, UK), Filip Koludrović (HR) in Paul Sparkes (UK, NL).

Alen Krajnc, vodja odnosov z javnostmi ter kreativnega komuniciranja med dajanjem izjave za medije.

Podpora tudi v lokalnem gospodarstvu

Unikaten del produkcije je tudi aktivno vključevanje eksperimenta v razvoj trajnostnega turizma na Ptuju, poseben pomen pa daje tudi snovanju dolgoročnih strateških partnerstev med nevladnimi organizacijami ter lokalnimi gospodarstvi po principu misli globalno, ustvarjaj lokalno.” Predsednica Društva CET Platforma in producentka The Guerilla Experimenta 02 je o pomenu strateških partnerstev dodala: “Ponosni smo, da je eksperiment pritegnil veliko zanimanja s strani lokalnih gospodarstev, saj to pomeni, da so tudi oni prepoznali veliko vrednost v sklepanju strateškega partnerstva na področju razvoja našega mesta. Partnerji se v eksperiment vključujejo po svojih zmožnostih in zanimanjih, toda vsem je skupno, da si želimo ponuditi povsem novo doživetje. Od partnerstva si obetamo dolgoročno sodelovanje, ki se ne bo zaključilo z eksperimentom, stremimo namreč k prenosu znanja in izkušenj, ki so med nevladnim in gospodarskim sektorjem precej različne.”

Dva dni doživetij, trije dogodki v mestu in na Ptujskem jezeru

2-dnevno dogajanje poimenovano “The Sunset Momentum” bo ponudilo tri dogodke: 31. maja bo potekalo zaprto druženje medijskih ter strateških partnerjev projekta z ustvarjalci eksperimenta. 1. junija bo v centru najstarejšega slovenskega mesta Ptuj ob sončnem zahodu potekala modna revija, na kateri se bodo predstavili lokalni modni oblikovalci ob spremljavi originalne glasbene produkcije iz Londona. Že naslednji dan, 2. junija pa se bo dogajanje iz čudovite kulise starega mestnega jedra preselilo na obrobje mesta, natančneje na Ptujsko jezero, kjer za obiskovalce pripravljamo edinstveno glasbeno poslastico ter posebej za ta eksperiment oblikovano vinsko doživetje, ki ga pripravljamo v sodelovanju s Ptujsko kletjo.

Špela Težak, producentka The Guerilla Experimenta 02 med pogovorom z mediji.

Edinstvena terasa Bara Ranca Ptuj bo ob magičnem sončnem zahodu ponudila čudovito silhueto starega mestnega jedra ter Ptujskega gradu. Več informacij o posameznih dogodkih, partnerjih eksperimenta, urah ter natančnih lokacijah bodo organizatorji sporočili v prihajajočih tednih.
Vir: Društvo CET Platforma